Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Szybka wysyłka!
infolinia: +48 667 229 199
Darmowa dostawa od 299 zł!
Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna


Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła szybko i bezproblemowo?

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w produktach objętych gwarancją, skontaktuj się z producentem. 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 667 229 199 lub mailowo: [email protected] Reklamacje uszkodzeń mechanicznych w transporcie będą uwzględniane tylko i wyłącznie na podstawie spisanego protokołu z kurierem. Skan protokołu należy nam niezwłocznie przesłać na adres mailowy: [email protected] 

Oto kilka wskazówek:

  • Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Zwykle czas gwarancji trwa 2 lata.

  • Skontaktuj się z nami telefonicznie: 667229199 lub mailowo [email protected]

  • Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, jeżeli składa się z kilku elementów muszą zostać dostarczone w komplecie.

  • Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres:

NEWBORN

Ul. Broniewskiego 4/1

87-100 Toruń

Z dopiskiem REKLMACJA

  • Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.

  • Reklamacje na piśmie można składać za pośrednictwem poczty e-mail na adres kontakt@newbornshop.pl o tytule Reklamacja.

  • Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki.

  • Dział reklamacji rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

Formularz reklamacyjny


Witryna stworzona na platformie